Jag vill tankebubbla om min vardag och allt stort och smått som händer utanför mitt köksfönster – Om världens orättvisor, glädjekällor och andra källor med bubblande …

Söndagstristess


Tänk vad trist det är när helgen börjar lida mot sitt slut och man inte fått något vettigt gjort. Man vill så mycket men orkar så lite och inte blir det bättre av det gråmulna höstvädret. Kunde man gå i ide som björnen, skulle jag nog tillhöra skaran som tog tillfället i akt och sedan tinade fram i vår.

Tar dagens första kopp kaffe för att pigga upp mig….

2 svar

  1. Jag

    Det låter som om hösttröttheten har slagit till. Hoppas att du har fått vila i helgen i alla fall.
    Kram

    oktober 16, 2017 kl. 11:12

  2. Jo sov/vilade bort en del av helgen…
    Kram

    oktober 16, 2017 kl. 23:13

Kommentera

